Es precisa Administratiu/va gestor/a clients per a Ilunion Bugaderies
Funcions a desenvolupar:
- Inventaris de roba:
- Planificar, realitzar i fer seguimient dels resultats dels inventaris.
- Implantaciones y seguimiento de clientes:
- Participar en l’organización prèvia a l’entrada d’un client/a.
- Planificar les noves implantacions i els tallatjes dels usuaris.
- Implementar el servei amb l’etiquetatge de prendes i la instalació de taquilles.
- Atenció al client i gestió d’incidències:
- Actuar com a enllaç client
- Planta a totes les variables de relació.
- Gestionar la relació de clients a través del portal assignat (resolució d’incidències, consultes, etc.), així com atenció telefònica i visites presencials.
- Fomentar la realització d’enquestes de satisfacció del servei.
- Gestió administrativa:
- Mantenir i fer seguiment de la fitxa de client/a existent
- Realitzar els tràmits necessaris per donar d´alta articles SAP
- Registrar, fer seguiment i reclamar comandes de roba a SAP
- Complir les normes de qualitat, gestió mediambiental i PRL.
Aptituds:
- Capacitat d’organització
- Gestió del temps
- Paciència
- Bon tracte amb el client
Requisits:
- CFGM/CFGS Administratiu i Finances
- Es valorarà experiència prèvia en tasques similiars.
- Es valorarà discapacitat míonim 33%
- Permís conduir
Oferta de l’empresa:
- Durada del contracte: indefinit
- Jornada de completa
- Incorporació immediata.