NOTÍCIES

Formació: Gamificació aplicada a l'empresa

El 18/11/2020 / Per:

La gamificació es la tècnica de fer viure com una experiència de joc una activitat que no ho és. Podem aprofitar aquest recurs per a millorar l’experiència de compra dels nostres clients?


Donar a conèixer aquest recurs a les empreses del territori pot ajudar a incrementar les seves ventes, a millorar la gestió dels seus processos productius i, al mateix temps, crear la llavor d’un nou sector al territori.

El seminari ‘Gamficació Aplicada’, presenta l’eina de la gamificació com a recurs comercial per a les empreses del Montsià, donant a conèixer les possibilitats que ofereix aquesta tècnica a l’hora d’ajudar a dissenyar i a oferir una experiència diferencial connectada amb les motivacions i els interessos d’usuaris i clients.

D’aquesta manera, l’Agència de Desenvolupament Local del Montsià, pretén donar continuïtat al VAG (Video Art Game) – esdeveniment organitzat a Amposta l’octubre de 2019 – i, alhora, aconseguir que el sector del videojoc s’instal·li a les Terres de l’Ebre com un generador d’oportunitats per a les empreses i d’ocupació de qualitat.

Aquesta jornada formativa és gratuïta i oberta a tothom amb inscripció prèvia i està especialment adreçada a emprenedors/es, empresaris/ès, directius i responsables de petites i mitjanes empreses i interessa/des en el món de la innovació a l’empresa.


Quan i on?

Formació on-line a través de Zoom

Divendres 4 de desembre de 9 a 14h – amb pausa-


Contingut

  • Entendre com la gamificació pot ajudar a dissenyar i a oferir una experiència diferencial connectada amb les motivacions i els interessos dels usuaris/clients.
  • Oferir eines que permetin aplicar millores tangibles de forma àgil en l’experiència dels usuaris/clients.
  • Promoure l’activació de comportaments desitjats i mesurar-ne l’impacte.

Metodogia

  • Dinàmica: 10 rules of gamification.
  • Briefing sobre gamificació i teoria aplicada.
  • Adaptació amb una taller vivencial en el que a través de reptes els i les participants obtindran coneixements de gamificació i cocrearan un resultat concret. +