Es precisa Tècnic/a Atenció al client per empresa de recanvis. Amposta
Funcions a desenvolupar:
- Atendre als clients al mostrador de la botiga i en la modalitat online atenent a les seves necessitats i prestant assessorament tècnic sobre els productes, resolent dubtes i aportant solucions adients.
- Gestió de venta i facturació: emetre albarans i factures al comptat oferint informació sobre preus i promocions.
- Suport a l’equip de venta i accions conjuntes.
- Gestió de comandes a clients: introduir i confirmar comandes al sistema, verificar la disponibilitat dels productes al magatzem i coordinar amb el l’equip de magatzem el repartiment i entrega.
- Resolució d’incidències: atendre i resoldre reclamacions o problemes plantejats pels clients, canvis de productes, devolucions o ajustaments de facturació, derivant els casos més complexes al Responsable Mostrador a l’equip de postventa.
Habilitats i competènices:
- Comunicació i persuasió
- Treball en equip orientació al client
- Orientació a resultats
- Organització
- Proactivitat
- Resolució de problemes
- Capacitat per a treballar sota pressió
Requisits:
- CGFS/CFGM Electromecanica i/o vendes.
- Maneig sistemes CRM
- Es valorarà experiència mínima 2 anys de venta en mostrador, en botigues de reposició , concessionaris i sectors relacionats
- Català i castellà: parlat i bon nivell d’escriptura
- Vehicle propi i permís de conduir.
Requisits 30Plus:
- Tenir més de 30 anys
- Ser aturat de llarga durada
- Ser persona treballadora de més de 45 anys
Oferta de l’empresa:
- Contracte 30Plus amb possibilitat de pròrroga
- Jornada completa
- Horari: partit
- Incorporació immediata