COORDINADOR/A DE MÀRQUETING I EXPERIÈNCIA DEL CLIENT – La Ràpita (programa 30PLUS)

Empresa de La Ràpita precisa un/a Coordinador/a de màrqueting i experiència del client.

Funcions a desenvolupar:

  • Suport en l’execució del pla de màrqueting
  • Atenció als socis
  • Promoció i implementació de bones pràctiques de turisme sostenible
  • Control i millora de l’experiència del client
  • Coordinació d’accions per millorar l’atenció i els serveis oferts.

Requisits:

  • Coneixements administratius i comptables
  • Coneixements en màrqueting
  • Gestió d’atenció al client i socis
  • Formació relacionada en l’àmbit de treball
  • Es valorarà experiència previa envers el lloc de treball

Competències:

  • Sostenibilitat i turisme
  • Treball en equip i coordinació
  • Organització i gestió del temps
  • Adaptabilitat i flexibilitat

S’ofereix

  • Jornada completa
  • Horari: torns de 5 hores i caps de setmana alterns
  • Incorporació abril 2025
  • Contracte temporal

Inscriu-te en aquesta oferta de feina utilitzant el següent formulari.
* Tots els camps són obligatoris.

Comparteix aquesta publicació

Rep totes les notícies a la teva bústia

Assabentat de tots els seminaris, tallers, cursos en temps real.

Explorar més...

Estàs preparat
per al teu futur?

Fes-nos arribar el teu dubte relacionat amb la teva formació, empresa o projecte empresarial i t'orientarem per fer-ho realitat.