Es precisa Tècnic/a Administratiu/va per empresa de recanvis. Amposta
Funcions a desenvolupar:
- Gestió de facturació: emetre factures als clients y gestionar els documents comptables relacionats amb les ventes.
- Gestionar remeses de cobrament i realitzar el seguiment dels cobraments pendents.
- Gestió de proveïdors: recepció i registre de factures i comunicació amb proveïdors en temes administratius.
- Control de caixa: tancament de caixa diaria, registrant els moviments d’efectiu y cobraments TPV.
- Atendre consultes de clients: exclusivament per a les resolucions d’incidències en l’àmbit administratiu (facturació, cobraments, pagaments).
- Suport puntual a l’àrea de venta en la preparació d’informes de venta, llistes de preus i altres documents comercials.
- Gestió d’alta de clients i proveïdors amb els tràmits corresponents.
Habilitats i competènices:
- Organització
- Atenció al detall
- Treball en equip
- Iniciativa
Requisits:
- Grau Universitari i/o CGFS Gestió Administrativa.
- Maneig sistemes ERP i software comptabilitat
- Es valorarà experiència mínima de 2 anys exercint funcions similars.
- Software: SAGE 200, Google Workspace
- Català i castellà: parlat i bon nivell d’escriptura
- Vehicle propi i permís de conduir.
Requisits 30Plus:
- Tenir més de 30 anys
- Ser aturat de llarga durada
- Ser persona treballadora de més de 45 anys
Oferta de l’empresa:
- Contracte 30Plus amb possibilitat de pròrroga
- Jornada completa
- Horari: partit
- Incorporació immediata