Es precisa Administratiu/va multifuncional per empresa a Santa Bàrbara
Funcions a desenvolupar:
- Mantenir ordenada i actualitzada la documentació administrativa de l’arxiu físic i digital de l’entitat
- Preparació de la documentació per a la comptabilitat i arxiu general (factures rebudes i emeses, bancs, caixa, etc)
- Atenció telefònica i gestió del correu corporatiu estió de les incidències amb clients i proveïdors
- Gestió documental: formacions, protecció de dades, prevenció de riscos laborals
Aptituds:
- Capacitat de treball sota pressió
- Capacitat d’organització
Requisits:
- CFGM/CFGS Administratiu i Finances
- Es valorarà experiència prèvia en tasques similiars.
- Requisits del 30Plus, com a mínim s’han de complir algun d’aquets requisits:
- Ser aturat de llarga durada
- Ser persona treballadora de més de 45 anys
- Residir comarca Montsià (segons bases reguladores del programa)
- Permís conduir i disponibilitat per desplaçar-se
Oferta de l’empresa:
- Durada del contracte: indefinit
- Jornada de completa
- Incorporació immediata.